Merhaba kızlar, ben gebeliğimin 19. Haftasındayım şimdiye kadar hep devlete gittim randevu bulamadığım için başka doktorlara gitmem gerekti ve sabit kontrolümü yapan bir doktor olmadı, testlerimi ve vitaminlerimi kendim sorarak öğrendim, eksik yaptığım bir şey var mı emin olamadım içim rahat etmiyor sizler nasıl bir süreç geçirdiniz?