Ben yaşadım , narkozu kusmadım o yüzdenmiş dediler..
Hastanede 2 ci günden itibaren dehşet agrı dehşett yatınca geciyor başın bi kalktı mı sanki büyük bir demirle başının arksından vuruyorlar cok kötüydü çokk..
Zorla agrı kesici vurduruyordum o beni uyutuyordu , 2.3 gün , gün içinde bir iki kere oluyordu..
5 ci günde eve geldim daha öyle bir agrı olmadı