Hanımlar 30+6 hamileyim ikiz . Birinci gebelikde gebelik zehirlenmesi geçirdim . Bu yüzden ecopirin kan sulandırıcı kullanıyorum . Doktorum 36. Haftaya kullanıcaz bırakmıcaz dedi . Son haftalarına kadar kullanan varmı acaba sizin doktorlarınız kaçıncı haftada bıraktırıyor . Kalplerine bi zararı olur diye korkuyorum