Tam 6ay doldu benim 5kilo almışım ödem de var hissediyorum sabah kalkınca, 3ay kaldı surda insallah 10u geçmez 😐 boyum 160 çünkü 60kilo olursam sıkıntı olmazda 60i geçersek benim için moral bozucu olabilir dikkat etmem lazım iştahım da masaalah hic kusmadimki ben 😏