Ecem4545 ağrı kesici ile uyanacaksın o ağrı hafifleyecekse ne güzel kuzum. Şahsen ben de korkuyorum ama akışa bıraktık normal doğum a uygunsun dedi mesela şuan 38+5 iz bekliyorum korkuyorum da ama şöyle diyorum bunların sonunda evladıma kavuşacağım şekil ne olursa olsun hepsinde bir acı çekilecek bundan kaçış yok. Güzel hikayeleri okuyorum ki herkesin hikayesini de geç aynı kadının her çocuğundaki doğum hikayesi bile farklı. Mesela bizim yakında 3 akrabadan bahsedeyim. 2 si sezaryen doğum yaptı spinal olarak. Hiç öyle abartıldığı gibi acı yok sadece ilk kalkarken biraz zor 3 4 gün falan ağrı çekiliyor dedi biri o da sızlama şeklinde dedi diğeri de sadece ilk kalkarken Bi tık zorlanmış gerisi ağrı sızı yokmuş. Diğer normal doğuran 2. Yi doğurdu o da ilkinde baya zorlanmış 2.si çok iyi geçti korkuyordu suni sancı verecekler diye çok kısa sürdü. Onun ablası 2. Yi normal doğurdu o da 2. De zorlandı 🙈 ilki çok güzel geçmişti. Demem o ki neyle karşılaşırız bilemiyorum ama sonuca odaklanmamız lazım. O minnoşların kokusunu duyunca acılar falan geride kalacak 💞 Rabbim hepimize kolay doğum nasip etsin. Bol dua edelim ❤️