Merhaba hanımlar adet tarihini tam olarak hatırlamıyorum telefona güvendim oda bozulunca bende hatırlamadığım için net tarih yok doktor ile birlikte ortalama bir tarih çıkardık ama içim hiç rahat değil sizin başınıza geldi mi doğum neye göre karar verildi benim normal doğum pozisyonunu almış ama ya zamanı geçerse diye hep kafamda deli sorular 🤦🏼♀️