Kızlar merhaba 2 gün önce epidural anestezili sezeryan doğum yaptım dün taburcu olduk hastanede iyiydim tabi ağrılar kesiliyormus ama şuan çok ağrım var tuvalete kalkmak bile istemiyorum sezeryan sonrası kullandığınız bir ağrı kesici var mı emziriyorum