Bhrsu ben bir yaz meyvesine Aşerdim yurtdışındayım o zaman kaldığımız yerde akşam 7 de her yer kapanıyordu ben o meyve diye tutturdum eşimde yarın alalım her yer kapalı dedi gece rüyamda gördüm düşün kalktım ağladım ben onu istiyorum diye eşim ağlayınca anladı ciddi olduğumu ama gülmekten de ölüyor bunun için ağlanır mı diye akşam erken geldi gittik aldık ilk 3 ay onunla beslendim meyveden başka birşey yemedim 😂😂