Kızlar çok şükür bugünleri gördüm 🤲🏻 bebiş doğdu butonu bana da geldi. Başından beri riskli gebelikti servikal kısalık nedeniyle, gün değil saat sayar olmuştum. O kadar mutluyum ki 🥰 bu haftaları hayal olarak gören herkes bı an önce gelir inşallah. Birde bu geceyi geçersek 2. Hamileliğim bu 34+1 i görmüş olucaz, ilk oğlum 34+0 da doğmuştu. Herkes sağlıkla kavuşsun inşallah bebeğine 🤍