Z_e_y_a_gul devletten devlete değişiyor hatta aynı hastanede drlar bile değişiyor ben deprem bölgesinde olduğum için randevu sistemi yok her hafta farklı dr göründüm saolsunlar hepsi de birbirinden iyi çıktı her hafta çağırdılar ama cagirdiklari gün genelde başka drlar olduğu için başkalarına göründüm buradaki ilgi alaka özel Dr gibi sadece beklemek gerekiyor uzun müddet tek sıkıntısı o