Ozoooo Gamze_Hanim belden aşağısı iğneyle uyuşturuluyor üç saat sürüyor uyuşukluk gitmesi bende öyle sürdü sonrası baş ağrısı bel ağrısı yapabiliyor
Bet1 Gamze_Hanim spinal sezeryan oldum belden uyusturuluyorsun iğne yapılırken hiç hissedilmiyor. Sonrasında da hiçbir problem yaşamadım güzel geçmişti nasipse 2. Spina sezeryanimi olucam
Ozoooo eylul1809 yok bulantı hissetmedim sadece baş ağrısı yaptı ameliyat yerimi bile unutturdu baş ağrısı
Feyzabeyoglu Ben ilk dogumumda spinal sezaryen oldum. Ameliyat sırasında kafamı hic cevirmedim sabit tuttum burada öyle okumuştum o zaman ameliyat sonrası hic bas agrisi olmazmis diye. Gerçekten de olmadi bas agrisi. Güzeldi memnundum ben