Kızlar gebelik düşünüyorum İnsallah olur adete 9 gün var.Ama dün akşamdan beri başım ağrıyor nolmalde baş ağrıları olur bende şiddetli boyunda fıtık düzleşme var böyle ağrısı gözüme vurar o derece şimdi ağrı kesici ne içe bilirim?parol dışında çunki parol kesmiyor….gebelik düşünmeden önce dolerex kullanırdım yada novalgin.Hangi ağrı kesicilerden içe bilirim lütfen yardım başım ağrıyor belki gebelik vardır diyede dolerex içemiyorum