Gzlanne Arkadaşlar merhaba 15haftalik olduk cok şükür ama doktorum imom omega vitamin ilaci verdi balık yağıymış kullanamiyorum kokusu midemi bulandiriyor bebegim için korkuyorum birşey olurmu icmesem
Orucu12 Gzlanne bendede kansızlık var hiçbir ilacı alamıyorum bulantıdan o yuzden serum ile destekliyorum doktorum bir danısın belki ignesi ya da serum olarak alma sansınız olur
Yazmelegi_ Gzlanne bende farklı bir marka kullanıyorum belki onu denerseniz iyi gelir henuz balık yağı olduğunu anlamış değilim o derece iyi yani adı da innate pronatal. Ama içmesek bisey olur mu bilmiyorum