aylinaydinel41 Kızlar ilk test yaptım pozitif çıktı en son 3-4 gün önce kan testi verdim 100 çıktı beta değerim bu gün doktora gitsem keseyi görür mü acaba diye merak ediyorum
YuvarlanamayanPaanda aylinaydinel41 2 güne bir beta ver beyan 2000 lerde olursa görürsün 1400 le vajinal gördüm
YigitPoyrazMomm aylinaydinel41 benim betam 5643 ilk öğrendim de altan vajinal ultorson ile baktılar çok küçük oldukları için görünmüyor zor ve 5+4 günlüktü o zaman miniğim beta artışını 2 gunde bir yaptır canım ve sağlık ocağına da gidip bildir onlar da her türlü kontorl yapıyor kan değerlerini inceliyor bakıyorlar
Ezgiaek Benim 2200 dü, doktor yarın gel usg ile bakalım dedi ve kese görünmüştü. 3000 e yaklaşmadan görünmüyor diye biliyorum
Kadriyecebeciii aylinaydinel41 keseyı görmesi için 1000 lere yükselmesi lazım sen iki gün sonra bida kan ver öyle git