İkinci trimesterde olmuştu bende, bi zararı yok demişti doktorum. Dişçi de doktorumdan onay kağıdı istemişti, risk almak istemiyorlar 😁 ufak bi anestezi ile dolgu yapmıştı. Ama röntgene sokmadı tabii. Siz de doktorunuza danışıp bi dişçiye gidin. Dolgusuz diş çok fazla bakteri üretebilir, bu yüzden dişçiye gitmemek daha tehlikeli.