Gozde_nzl Kızlar 36+3 teyim bebekte baş çevresi büyük dediler ilk başta daha öncesindede öyle demişlerdi başka açılardan bakınca normal çıkmıştı sizde böyle bi durumla karşılaştınız mı hiç normal mi bu
AAzizeeee Gozde_nzl doktor benim bebeğimede baş çevresi biraz büyük dedi ama gelişimi bir hafta ilerde ondandır dedi
nur_bebek34 Gozde_nzl bende 36+5 banada baş çevresi büyük dediler ama inşallah bişey yoktur 5 gün önde gidiyor benimki
Gozde_nzl AAzizeeee benimde öyle dedi sanırım ondan büyük çıktı ya inşallah bişeyi yoktur bebişlerimizin