kalbiminpariltisi ben size kendi tecrübemi anlatayım. Doktorumu çok seviyorum bu arada o ayrı bir konu. ☺️ yine hamileyim yine aynı hocaya gidiyorum .
İlk doğumumda normal doğumu kafaya takmış ve üzerine çok çalışmıştım . Vücudum , çatım vs her şey uygundu. Doktorumda normal istediğimi biliyordu. Neyse 40+ 0 da nişanım geldi ama sancı yok. Neyse hastaneye gittik nst ye bağladılar. Çocuk kalp atışları normal , muayene oldum suyum normal . Doktorum bunlara rağmen yatış verdi( şimdi ki aklım olsa her şey normalken eve gider sancılarımı beklerdim, zira herşeyim normaldi) neyse tecrübesizlik işte.
Suni sancı vermeye başladılar 1 cm 2 cm 3 cm yok 6 saat sancı verdiler açılma yok. Sancı geldikçe , hareket ediyorum , hareket ettikçe nst cihazı oynuyor. Doktorum bebeğin kalp atışlarını beğenmedi sezaryene alalım dedi. O sırada eğim devreye girdi. ‘ hocam hareket ediyor sancı geldikçe o da cihazı oynatıyor o yüzden kalp atışları düzensiz’ dedi. Neyse hoca biraz yanımda durdu ben hareket etmedim falan nst temiz çoktı. Sonra suyumu patlattılar sonra suniyi kesip kendi sancılarımla 10 cm açıklıkla doğuma gittim. 5 dk sonra doğurmuştum.
Yani demem o ki özelde evet en ufak bi terslikte sezaryene alıyorlar. Yani hepsi aynıdır diyemem ama benim tecrübem bu.