Meritrkmn Arkadaşlar 27+5 günlük hamileyim gece tişörtümü ıslatacak şekilde göğüsümden süt gelmiş korkuyorum yaşayan varmı bir sorun oluyormu normal midir
sedcak Meritrkmn 16. Haftamdan beri düzenli sekilde sütüm geliyor, suan 35. Haftadayım. Doktorum bazı insanlarda bunun çok normal oldugunu söyledi, hormonal olarak. Sadece göğsünüzü uyarmayın, ellemeyin.
Egemenveannesi Meritrkmn ne güzel doğumda hemen emzirirsin ve sütun bol olur muhtemelen bnmde o aylarda gelmeye başlamıştı doğumdan sonra da sütüm bol olmuştu 19 ayliga kadar emzirdim oğlumu şimdi 10 haftalık yine hamileyim yine sütum olur umarim
Gln0110 Meritrkmn benim 20.haftamdan beri geliyor bekarken de bi ara süt hormonum yüksek çıkmıştı gebelikte zaten yükseliyor. Şimdi 36 dayım durdu gibi umarım doğuma kadar gelir
Meritrkmn Zeynepozcan yok dokunmadan gece yatarken tişörtümü ıslatacak kadar gelmiş tedirgin oldum bende teşekkür ederim cevap için
Meritrkmn sedcak demekki herkesde olabilecek bişey tedirgin olmuştum inşallah sorun yaratmaz sağolun cevap için
Meritrkmn Egemenveannesi amin inşallah tabi öyle olursa çok sevinirim erken doğumu etkilemezse benim için sorun değil inşallah sizinde güzelce sütünüz bol olur
Egemenveannesi Meritrkmn bnm etkilememisti ara ara geliyordu 41.haftada sezeryan olmuştum suniyle de açılmayınca zor Bi surecti
Egemenveannesi Meritrkmn evet doğumdan sonra da geldi ama bebeğimin emme refleksi yoktu ememedi hatta biz süt gelmiyor bebek o yüzden emmiyor sandık ama saginca gordukki ilk gün 20 cc çıktı sonra sonra arttı tabi emmeye başlayınca hatta buzluğa stok yapmıştım ama biberon kullanmadığı için çöp oldu tabi sutumun olmasının en büyük sebebi 3 4 litre su içiyordum ve kuru dutu kaynatıp çay gibi içiyordum çok güzel süt yaptı Bn emzirirken 20 kilo verdim sütüm hiç azalmadı 4 litre su içtiğim için
Egemenveannesi Gln0110 catima bakilmisti normaldi hatta nisanımda geldi bebek kanala indi çok güzel diyordu doktor ama nişandan sonra kanamam arttı agdet gibi 3 gün daha öyle bekletti doktor kendi sancim gelsin diye ama gelmeyince suni verdi yinede acilmadim hatta parmağıyla 1 cm zorladı açtı devamı gelir dedi yinede gelmedi Bn hem kusmaya hem ishal olmaya başladım kanamam da arttı sancılarım da coktu en son yalvardım beni sezeryana alın açilsamda ikinacak gücüm yok zaten diye 1 gün öyle suni çektim 2.gun sezeryan oldm doktor hala bekle normal olur diyordu ama bebeğim enfeksiyonlu doğdu muhtemelen kanamam o yüzden vardı ama anlamadılar özel olmasına rağmen
Gln0110 Egemenveannesi yaa üzüldüm… Rahim tersliği gibi bi durum var mı diye merak ettim komşumun hiç açılması olmuyormuş mesela doğum başlasa da, rahmi tersmiş o yüzdenmiş
Egemenveannesi Gln0110 hiç duymamıştim böyle bişeyi ama olsa doktorlar söyledi sanırım bir kaç doktora göründüm doğum sonrasında da mantar yüzünden fark edilen biseymi ki acaba arastiracagim teşekkürler