Merhaba kızlar ben 53 kilo ile hamile kaldım, Şuan 74 kiloyum düşük riskim vardı üçüncü ayımda hastanede yattım 2 gün ve ciğer geliştirici iğne yaptılar serumlar verdiler, Beşinci ayımda tekrar hastanede yatmak zorunda kaldım rahim ağzı kısalığından 3gün yine ciğer geliştirici iğne ve serumlar yapıldı , 7 ayımda tekrar hastanede yattım yine aynı şekilde iğneler serumlar ve 74 kilo oldum şuan 35+4 sizce normal mi bu durumu yaşayan var mı