Esengll Kizlar uyumayan varmi aksam uzeri olusan hafif agrilarim vardi ve en son dayanamayip saat 1 bucuk gbi hstaneye gttim hafif sanci baslangc var dedi ama acilma 1 cm oda bayadr ayni
Dunyevi Esengll gidince nst mi çekiyolar alttan muayene mi ediyorlar ben daha önce hiç. Çatı muayenesi yaptırmadı acıyomu çok
Esraaybars Esengll kaç haftalık canm sancıların sıklaşırsa doğum başlamış olur sanırım yalancı sancı bi duş al rahatla istersen
Deletedmom_116 Esengll benim acilmam yotku ama çatı muaynesi sonrası olan Sancimda arttı Dünde çöktü gitmedim Nisan şu vs geldi belki bu süre daha Agrini Mudahelesiz çekmek istedim ama baiz zamanlar Kurtarın beni diye çığlık attiricak derecedeydi😂😂😂Nolcak böyle bilmem
Esengll Ebe bugun yarın olur dedi sancin artarsa gel dedi ama bu sanci hic gecmyo gbi benim ve alt tarafjmda kasiklarimda belimde bicak saplanir gbi geliyo napmaliyim
Dunyevi Esengll şuan bende aynı durumdayım sanki adet oluyo muşum gibi belim kazıkların karnım ağrıyor gitsem mi. Gitmesem i diye çok ikildmdeyim dünde böyleydi yarın kontrole gidicem ama acile gitmemek için zor duruyorum
Esengll Dunyevi once alttan muayene yaptilar cok az kendimi kastim acidi oyuzden ama cok kisa sure sonra nst bagladilar sonra tekrar alttan muayene yapti
Esengll Esraaybars 39 haftalik suan ishal ve mide bulantisi eslik etmeye basladi sanirim cok az kaldi doguma