>
Rose21
1.hangi şampuan öneriyorsunuz?
👍🏻 Bübchen
> 2.hangi bebe yağı? 👍🏻 bübchen
> 3.ıslak mendil kullanılmalı mı evet ise ne öneriyorsunuz? 👍🏻 En azından ilk 40 gün pamuk, kaynamış su ve zeytinyağı kullanılmalı. Sonrası için ebebekte satılan baby&me yenidoğan
> 4.kendime emzirme sütyeni alacağım ama kaç beden alacağımı bilmiyorum sizce doğum sonrasına mı bırakmalıyım? Yani daha çok şişer mi göğüsler bilemedim. 👍🏻 ben şimdiden aldım giyiyorum çünkü artık kullandığım destekliler sıkıyordu. kendi bedenimden 1 beden büyük aldım
> 5.Bebeğin altını temizlerken pamuk kullananlar kaç tane almalıyım ve ne kadar süre kullanıyoruz? 👍🏻 ilk 40 gün kullanmayı düşünüyorum. Ebebekte satılan baby&me kare pamuklardan şimdilik 2 paket aldım.
> 6. Uygun fiyata korse satan bi yer var mı nette? 300 lira vermek saçmalık bir korse icin. 👍🏻 Yamuna düşünüyorum evet bence de pahalı ama yorumlar baya iyi dayanamıcam.