AA ne güzel Allah sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin inşallah Sorun yok dedilerse bişey yoktur bence. 🥰 Genelde ödem aşırıysa preeklampsi den şüpheleniyorlar ama ona yüksek tansiyon da eşlik ediyor ve genelde 20. Haftadan sonra görülüyor. Eğer öyle bişey olsaydı gidip bakıldığında mutlaka önlem alırlardı demekki öyle bi belirti görmediler. Kendi Doktoru daha net bilir tabi ☺️