Ipek0204 Merhabalar 36cı haftadayım çok fazla göğsümün alt kısmında batmalar oluyor özellikle geceleri bu durumu yaşayanlar var mı normal mi ?
hilalmelisa Ipek0204 ben de 37+5 sanki göğsümün altında kemigime kemigime batıyor. Rahat da edemiyorum yatarken bi sağ bi sol
Sevda06_05 Ipek0204 yaa ayni sorunu su an yaşiyorum acaba ne agrisi bu diye bende burda bekliyim belki bilenler olur
Sevda06_05 Ipek0204 vallahi bu dogum sancisi degilse eger normal bi agirysa dogum sancisinu hic cekemem demekki nefes alamiyorum agridan resmen 🤦♀️
Sevda06_05 Ipek0204 benimde oyle ayaga kalkip biraz yuruyim diyorum ama alt vajinamdanda cok kötu baski var yuruyemiyorum su an biraz uzanayim dedim ayaklarimi kendime dogru cektigimde agridan cıglık atasim geliyo