Agg0207 Busra12e4 canım bana soruyorsan eğer ailemde şeker yok zaten 22. Haftadayim 3 kg aldım bebeğin gelişimi ve kilosu suyu normal o yuzden yaptrmayacagim ilkindede yaptrdiktan sonra pişman olmuştum zaten
gakkoyengee Agg0207 ya bende seninle aynı durumdayım aynı şeyler benimde ben yaptırmak istemiyorum çok bulantım var içemem