Aselim24102022 doğum şekliyle hiç alakası yok sonuçta bebeğin bağırsak yapısıyla alakalı bir durum annesin doğum şekli etkilemez bunu.ben sezeryanla doğum yaptım bebeğinde allerji vardı biz o yüzden çok çektik ama arkadasm normal doğum yapmış oda oglunda çok çekmiş hiç belli olmuyor vallahi ben gazlı birşey yemesem bile kızımda gaz oluyordu 😀