Sabah kalktığımdan belli ağrılarım vardı ama yalancı sancıdır diye umursamadım bu saate kadar devam etti ve 00.00 da hastaneye gittim sırf bebeğimde bi sorun var mı yok mu diye kontrole gittim ve sonuç 2 cm açıklık ve sancım çıktı doktor sancılarım yoğunlaşsın diye 4 saat sonra gelmemi istedi. Hayırlısıyla sağlıklı şekilde Gökçemi kucağımı alıcam
Yani kızlar illa şiddetli bi ağrınız ve sancınız olacak diye bişi yok