GULMUSTAFA-2011 Merhabalar belediyeler doğum cantasi gönderiyormus ne zaman başvuru yapmak gerekir bilginiz var mi acaba şu an 25 haftalik olduk doğumdan sonra mı getiriyorlar
aysesu GULMUSTAFA-2011 belediyesine göre değişiyor canım bazıları da doğumdan sonra doğum belgesi ile getiriyor, belediyenizi arayıp sorun. Ben bebek arabası hediye eden belediye duydum 🤭 ufak da olsa bir katkı oluyor, tatlış jestler bence
Mrvctn GULMUSTAFA-2011 ben bulunduğumuz belediyenin internet sitesinde iletişim yerine girip mail attım 38.haftayım doğum paketinizi rica ediyorum diye bir hafta sonra arayıp doğduktan sonra tekrar yazın dediler doğunca isteniyormuş burada ama bazı belediyeler doğmadan gönderiyor sanırım
Elif949494 Kızımın doğumunda ben hiç biyere başvuru yapmadan getirmişlerdi artık başvuru mu yapılıyır ya
GULMUSTAFA-2011 Elif949494 bazı arkadaşlarım dedi başvuru oluyormuş yada arayıp belediyeyi söylüyormuşsun
hilalmelisa Ben b.evler belediyesine yazdım esimle whatsapptan. Hamile olduğuma dair herhangi bi belge isteiler sonra talep alındı falan yazdılar. Bir kaç hafta sonrada gönderdiler. Bize önce gönderdiler diğer belediyeler önce mi sonra mı bilmiyorum
Ravza-yigit hilalmelisa süreç nasıl oldu canm ben de bahçelievlerde oturuyorm whatsaptan başvuru yaptm 1 ay oldu ama ses seda yok
GULMUSTAFA-2011 aysesu onu duymadım canım ben bebek arabası valla bizim belediye verse hiç fena olmaz 😊ben arayıp bilgi alırım olmasza