Şuan 38 haftaya yaklaştım kozlar . 2 . Doğumum olacak Allah nasip ederse . İlkinde doktorum alttan muayene etmişti ertesi günü doğum yapmıştım . Şimdiki doktorum sordu nasıl oldu doğumun diye anlattım istersen muayene ederim doğumun başlayabilir dedi istersen 40 haftayı bekleriz dedi.. nasıl yapmalıyım sizce