37+4 haftalık hamileyim. Akşam 9da kafamda ağırlık hissettim tansiyonumu ölçeyim dedim o zaman 13/8di fazla gelmedi. Birkaç saat sonra ölçtüm 15/9 olmuş ama bedenen iyiyim kendimi iyi hissediyorum sadece tansiyon yüksek çıkıyor. Dahiliye doktoru tanıdığımla konuştum genel durumun iyi ise sabahı bekle acile gidersen daha çok sürünürsün bu saatte dedi. Bende bekliyorum, bebeğin hareketleride var onu da takip ediyorum. Son haftalarda tansiyon şikayeti yaşayan oldu mu ??