1prensesannesi_ lovecanim daha bişey söylemedi doktor şeker yüklemesi için çağırdı ben gitmedim sen gittin mi
lovecanim 1prensesannesi_ ben geçen hafta gittim av ve tok şekere baktr flan dedi sağlık ocaginda sabah sağlık ocağına gitcem bakalım
lovecanim 3Tospikannesi amannn benimki de kiskanc bakıyorum nr kadar fırsat versem karışıyor bende artık giyiyorum çıkarken falan görüyor bu ne flan derken lafi değiştiriyorm ne var aa herkes artık böyle vs derken bi bakıyorum disardayiz. Yavaştan alışıyor 😅
1prensesannesi_ lovecanim bende bugün gittim aç karnina kan aldılar Çarşamba günü sonuçları lamaya gidicem inşallah ikimizinkide temiz çıkar..🤗🤲🏻🥺
Bhryeatss Mrssozen kız normal doğum istiyorum uygulamada 45 kaldı ama bebek daha dönmedi dönmezse sezeryana alırız dedi doktor 1 ay var bekliyoruz bakalım sizin kız mı erkek mi size ne dediler
Mrssozen Bhryeatss benim erkek bebek, döndü dedi doktor kilosu boyu uygun normal olmaması için bir engeli yok şimdilik dedi. Çatı muayenesinden sonra kesin bir şey söylerim dedi. 25 temmuz görünüyor aksi bir şey olmazsa
Kkbbb FilizAlev bende 32+3 teyim. Aynı şeyler bende de var ama çalışır raporu alıcam yarın :) Zaman çooook hızlı geçiyor
Eda038 Minis122 iletişime geçebilirmiyiz aceba tecrubelisiniz heralde 2. Hamileliğiniz bana da kıyafet konusunda yardımcı olursunuz 🥰