Çok geçmiş olsun, gebelikte kanama istenen bir durum değildir ama pek çok gebede olur. Benim de oldu çok şükür bebiş iyi. İlaçlarını kullanın bol bol dinlenin, ağır iş ya da yüksek raflara uzanma gibi hareketlerden mutlaka kaçının, inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız 😊