Zzeyynep04 newmom07 bende tüm doğumları öğrendim eğitimde şimdi bende korkuyorum ama zamanı gelince korkumuz kalkıcak eminim😊😇
Zzeyynep04 Ada008 kız ne acelen var bende yaklaştıkça kaçıyorum zamanında ve sağlıklı kucağına alırsın inşallah 🤭😁
Zzeyynep04 dilay_06 öyle deme canım eminim çok güzel olmuşsundurda ağırlaştığın için öyle geliyordur.
ikiprensannesi66 35+3 Zaman sanki durdu ilerlemiyor geceleri uyuyamıyorum içimde tarifini yapamadığım değişik bir his var 🤷🏻♀️
Zzeyynep04 ikiprensannesi66 az kalmış bende gece uyuyamıyorum birtürlü erken mi başladı ki bende acaba