Benma ben de hamile kaldıktan sonra dört kilo verdim. 62 ile hamile kaldım 58 e düştüm. Şimdi 32. haftadayım 65 kiloyum. Karnım çok az çıktı herkes hamile olduğun belli değil diyor ama sağlığımız yerinde olduktan sonra ne güzel işte 😍 gerçi ben size göre zaten kiloluyum ama hamile kaldığım kilodan çok çıkmadım. Şeker yok, ödem yok, halsizlik mide bulantısı falan hiçbiri olmadı resmen hamile değil gibiyim 🧿 eee maşallah diyin geçin bir rahatsızlığınız yoksa doktorunuz normal diyorsa ne güzelll hem karnınız çıkmadıysa çatlama ihtimali de az olur 😬