Sema_28 Transferimin 7 günü kaset test ve Erken gebelik yaptım bişey çıkmadı ama kasıklarım ağrıyo sağ sol
Dmltlg50 Sema_28 6.gununde bende yaptım negatifti 10.gun kan verdim 256 çıktı daha erken canını sıkma
Pnrdl 7 gün çok erken bence ben 9.günü yapmıştım çok silik çıkmıştı Bi kaç gün daha bekleyin bence test yaparak kendinizi de strese sokmayın
Pnrdl Sema_28 çok zor biliyorum beklemek ama boş yere kendinizi strese sokuyorsunuz ne kadar rahat olursanız o kadar güzel sonuç alırsınız bence. İnşallaah mutlu sonla biter
Azraa33 Çok erken yapmışsın kuzende 7. Gün yaptı negatif çıktı. Kan verene kaşar ağladı kaç gün boyunca kan verdi ikizlere hamile. Bnmde 10. Günüm bugün test alıp yapsamın bilemedim
Azraa33 Hnd3535 bilemiyorum karnım şişti çok ağrım bar bugün hastaneye gideceğim bakalım ne diyecekler