buusur 15+6’da cinsiyetini öğrendik herkes sonradan değişir diye korkutuyor🥲sizler kaçıncı haftada öğrendiniz😇
Glsh97 13+4 öğrendim kız dedi her gittiğimde tekrar tekrar sordum geçen hafta detayliya girdim kız olduğuna tamamen emin oldum 😂
22152215 buusur kızımda 12 de öğrenmiştim değişmedi. Şimdi de 12 haftalık kemikleri iri erkek dedi bilmiyorum değişir mi.
simaymasalim buusur ben kızımı 11 haftalikken öğrenmiştim doktorunun deneyimine bağlı benim doktorum hiç kimsede yanilmamis ne dediyse hep tutuyordu doktorun net ise değişmez bence😊
buusur Elifkskl bende 16’yı zor bekledim erken öğrenmek istemedim değişmesin diye doktor çok net konuştu bakalım👼🏻🫶🏻
Fatmauzun_ Fatmauzun_ 22 haftaya kadar erkek dediler şuan kıza benziyor deniliyor 2 hafta sonra tekrar gideceğim belli olur o zaman herhalde