Canım hiç alakası yok o ilaçlarla, ben hiçbirşey kullanmadan ilk gebeliğim kimyasal oldu, 1.5 senedir bir daha da gebe kalamadım. 2 kez klomen 1 kez femara denedim, onda da tutmadı. Sebepsiz infertilite 🥺 ama kimyasalı hiçbir doktor açıklayamıyor, erkekte belki morfoloji bozukluğundan olabilir demişti doktorum.