Tokat devlet hastanesinde doğum hapacağım doğumdan sonra alinacagim odalar çoklu odalarmi tekli odalarida varmi eşim tek refakatcim baska kimse yok cunkü eşimi de odaya yanima alirlarmi acaba dogumhaneye girmese de olur odaya alsalar yeter. Doğum konusunda nasil bir hastame memnunmusunuz