Svda77 aşı gelir muhtemelen sizin yaptırmanız gereken haftalar içinde yine takip edin. Ben yaptırdım çünkü çok seyahat ediyorum Allah korusun bi çizik bi aksilikte koruyucu olmasını istedim. Hamileyiz çünkü ilaç da kullanamıyoruz iltihap kesik dikiş bişi olursa ya da sezeryan olursa.. o yüzden yaptırdım ağrı sızı hiçbişi olmadı sadece yaptırdıktan birkaç saat sonra bi sertlik hissettim sanki kolumu bir yere çarpmışım gibi ama kısa sürdü geçti