Kucukmelegimmm 37+2 haftalık hamileyim kızlar 1 saattir adet olcakmisim gibi bir agri var normalmi? Napmaliyim
Busrabbygt Kucukmelegimmm bildiğim kadarıyla belden Rahime doğru kaşıklarınızda şiddetli sancı girip çıkıyormuş doğum sancılarını öyle tarif ediyorlar. Ve ne sıklıkla oluyor dinlendiğimizde geçiyor mu karnınız sertleşiyor mu bunlarda önrmli
hilalmelisa Kucukmelegimmm benim bildiğim doğum sancısı 1 saat sürmez. Aralıklı aralıklı gelir. Uygulamada kasılma sayar var hatta. Kasılma süresi git gide azalır. Bu benim bildiğim tabi ki.
Kucukmelegimmm Busrabbygt karnim arada sertlesiyor ve suan yaklaşık 1 saattir adet olcakmisim gibi bir sanci var
Busrabbygt Kucukmelegimmm gaz olduğu için olabilir çünkü doğum sancısı giderek şiddetli ağrıya dönüşüyormuş