Ceylanim 5.5 yil once bebek donmedo die sezeryan olmustum simdi 24+3 hamileyim normal istiyorum ilkinde aciklik varmi catim musait mi her hamgi bi muayene yapilmadi kacinci haftada bakilio cati ya ve acikliga normalden cok korkuyorum ama cok da istiyorum inslalh nasip olur hayirlisiyla 😔😔😔😔 istanbul Gop kucukkoyde oturuyorum hala kafama gore bi dr bulamadim varmi bu civarda tavsiye edebileceginiz bi dr 😔😔😔😔
Kanarya Ceylanim Allah gönlünüzü göre versin inşallah 🤗 Bnde beşyüzevler şafak Albert Kazado ya gidiyorum.memnunum. Normal doğum için beklemedeyiz, 38.haftadayım ama henüz çatı muayenesi yapmadı doktorum.
Pnr-yoga Canımm merhaba sezeryandan sonra normal doğum oluyor mu bilemiyorum ama bende küçükköyde oturuyorum. Duygu hastanesi yeşim hanıma gidiyorum ben tavsiye üzerine. çok kalabalık oluyor ama öveni memnun olanı çok Bir dene istersen
Kanarya Ceylanim evet normal doğumu bekliyorum son dakika aksilik olmaz inşallah :) beşyüzevler şafak hastanesi