Merhaba arkadaşlar 16+5im doktor 1 hafta önce erkeğe benziyor dedi tahmin edenlerde erkek gibi dedi çin takvimide erkek içimede erkek doğuyor 😂 free beta değeride 50 bin altında ama doktora gidemediğim için ne yapacağım bilmiyorum sanırım kesin olarak doğunca mı göreceğim :D