Arkadaşlar merhaba ben 7haftalik hamileyim 4 haftalıkken açık pembe kanamam olmuştu anlık ve devamı gelmedi doktora kontrole gittiğimde yerleşme kanaması olduğunu ultrason da kanama alanının gozukmedigi söylendi şuan 7 hafatalik hamileyim ve tekrar bı kanamam oldu ama ilkine bakaraktan çok çok az belki de dikkatli bakmasaydim bende farketmeyecektim doktoru aradım dinlenmem gerektiğini söyledi eğer kanama artarsa acile gitmemi söyledi bu şekilde ara ara kanama yaşayan var mı