TKumsall 21 haftalık hamileyim 3 gündür tansiyonumu takip etmeye başladım sürekli düşüyor ani göz kararmalari yaşıyorum 20 dakika önce ölçtüm iki defa ard arda biri 8/5 biri 8/4 çıktı nabzım yüksek tansiyonum düşük bı türlü geçmiyor bebeğime bı zararı olur mu?
Kbraoguz TKumsall yüksek tansiyonun olduğu gibi düşük tansiyonun da riski var hemen doktora gitmenizde fayda var kontrol altına alınmalı
Tutkaltupum TKumsall düşük tansiyonun bir zararı yok deniyor yüksek tansiyon bebek için tehlikeli. Benimde şuan sizin gibi aç kalmamaya dinlenmeye calisin bol su için
Busrata33 TKumsall benimde aynı doktorumda yüksek tansiyondan kork düşükten değil dedi.1tane günlük soda ve düzenli beslenmek iyi geliyor.Sıkıntılı bir durum değil
TKumsall Kbraoguz poyrazin_annesi28 Taşındığım bölgedeki hastane biras sıkıntılı yarım saat içinde biras dahi düzelme olmazsa mecbur gideceğim, teşekkür ederim
TKumsall Busrata33 Bilgee89 Damlagulll birannis_ Tuzlu ayran ve soda içiyorum günde birer tane tuzlu ayran bazen ikiye çıkabiliyor uzun süre ayakta durmaktan kaynaklı olabilirmiş daha dikkatli olucam artık ilginiz ve yazdiklariniz için teşekkür ederim 🙏🏻☺️
Bilgee89 Benim de tansiyonum dışardayken düştü,ve olduğum yere yığılmışım hatırlamıyor. İnsanlar etrafıma toplandı neyse kendime geldim hemen. Doktoruma gittim 8 e 5 ti bol bol tuzlu ayran içmemi söyledi. Şükür bebeğim de iyiyidi🤗. 20 haftalığım bu arada.
Damlagulll TKumsall düşük olduğu için tansiyon normal ama yukselirse bebeğe çok zararlı canım yukselirse korkucaksin bu haftalarinda gayet normal tansiyonun doktorada gitsen ayni seyi diyecek şuan bir kaç gündür tansiyonum 9.5-4 diye gidoyor surekli ve 7aylik hamileyim hemsireyim ve bu durumla başa cikabilmen için bayginlik gibi bir durum olmadığı sürece panikleme tuzlu çok olmamak aşırıya kacmamak suretiyle bir ayran iç o düzenleyecektir ve sol tarafina uzanarak iki bacağının arasina geniş bir yastık alarak uzan sadece o an sırt üstü yatmayi deneme bebeği oksijensiz birakirsin gebelere bu sekilde öneriyoruz sadece ağır işler yapmamaya kendini yormamaya özen göster işlerini ara vererek yapman senin için daha iyi
birannis_ TKumsall tansiyonunuz gerçekten çok düşük yüksek tansiyon gibi düşük tansiyonunda zararı var bence acile gidin hemen onlar gerekli müdahalede bulunurlar beklemeyin o tansiyonla Allah korusun riske atamazsınız böyle bir durumu
birannis_ TKumsall rica ederim aynı sorun bendede var tek fark benim tansiyonum anlık yükseliyor 15/10 görüyor detaylı ultrasonda hiper tansiyon gözüktü bende üstüne birde gebelik şekeride eklenince Allah korusun sizde dikkat edin yinede
D_tknbs TKumsall bem 35. Haftayim daha dusuk tansiyonla yasadim. Tansiyon dusuklugu degil yüksekligi risk canim.