Tuba-Sahra Hep okurdum erken doğum hikayelerini artık bende bı prematüre annesiyim pazartesi günü sağ kasığıma iğne batması bebek aşağı baskı yapması aksam üzeri düzenli kasılmalara dönünce hastaneye geldim sancı açılma yok yanlız kızım doğmak için çok uğraşıyordu kafasıyla zorluyordu sezeryanliyım die yatış verdiler ciğer geliştirici vurdular serum hap tedavisi başlandı ancak kesmedi sancimda başladı kasılmalar kesilmedi tekrar bı serum bagalndi oda kesmeyince gece 11 buçukta sezeryanla doğum yaptım kızım ağlayarak doğmuş sağlığı iyiymiş haftası erken olduğu için kuveze aldılar dua eder duanın beklerim sağ sağlim çıkalım hastaneden inşallah
Cansutkbs Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin umarım hiç bir sıkıntı olmadan hiç bir sıkıntı yaşamadan atlatırsınız.. Erken doğum sebebi nedir
Tuba-Sahra Cansutkbs amin Allah razı olsun net bişi söylemediler sadece. Bebeğim erken Doğmak istemiş rahim duvarını inceltmis o yüzden sancı ve kasilmalarim başladı beklelerdi dikişlerin patlatirmış riske atmak istemediler
Tubasahra Nurcn çok şükür 4 ay sonra 2 yaşına giircek benim minnosum zor dönemler bitti 😊 Arkadaş okusun die etiketledim 💜💜