Merhaba kızlar 5+4te kese göründüğü ama net değildi Bi dahaki sefere sıkışık gel dedi doktorun o şekilde gittim aynı göründü kese büyümüştü ama yine net bisey görünmedi 7+4 te gittim sıkışıktim ama yine de sıkışık değilsin galiba dedi kalp atışını duyamadık doktorda kalp atışı var ama size dinletemiyorum dedi idrarın sıkışık olmadığı için hiç bisey anlamadim başına gelen varsa yazabilir mi