deryaduman47 İyi geceler kızlar muayene oldum 3 cm açılmam varmış hiç sancim olmadığı için doktor beni eve gönderdi sancı başlayınca gel dedi evdeyim şu an meryem ana otunu şimdi yapsam olurmu yani açılmaya yardımcı olur mu daha önce kullanan varmi
dh160 deryaduman47 ben de aynı durumdayım sancım yok ama 2 buçuk cm açılmam varmış Meryem Ana otunu suya koysam olur mu bilemedim 🥴