Melikenin_annesiii Kızlar siz kalp atışını ne zaman duydunuz yarın 6+4 ve daha fazla sabredemeyerek inşallah kalp atışı duymaya gidiyorum bir bebeğimi kaybettim nolur dua edin güzel ilerlesin yarın size güzel haberlerle geleyim hayırlı geceleriniz olsun ❣
minikmucizeemaak Melikenin_annesiii 6+6 da karından duydum canım, ultrasona göre 6+4 dü. Sağlıkla kavuşalım inşAllah 🫶🏼🤲🏻
Fik Melikenin_annesiii Allah sağlıklı güzel haberler almayı nasip etsin inşallah canım ben de 6+3′te mi ne gitmiştim kalp atışını duyamamıştık meğerse bir hafta geriden gidiyormuşuz bir 8 gün sonra yine gittim kalp atışı da bebiş de sağlıkla görüldü ☺️🙏🏻
Sukriyeayzz Fik bende bugün gittim 6+3 dedi bebeği gördük kesede ama kalp atışı yoktu 1 hafta daha bekleyelim dedi ama benim içime şüphe düştü sizdede öyle mi oldu. Gittiğimiz de bebek görünüyormuydu
Sonsuzzz Sukriyeayzz benim de öyleydi 7+3 de gördüm inşallah bir hafta sonra duyarsınız kalp atışını siz de ☺️
Fik Sukriyeayzz kuzu 6+3 de yoktu 10 gün sonra gidince bebek görüldü kalp atışı da daha yeni oluşmuştu düşük dedi doktor bir dahaki gidişimde kuvvetlendi endişelenme herkeste aynı olmuyor gebelik sen iyi düşün iyi olsun Allah sağlıklı haberler almayı nasip etsin inşallah sen bol bol dua et Allah’a 🫂💙
Sonsuzzz Sukriyeayzz evet görmüştüm beyaz bir nokta gibiydi sadece doktor görebildi 6+3 de beyaz bir leke ulturasonda kalp atışı var dedi ben yine duymamıştım. 7+3 de duydum
Lrkvrm Melikenin_annesiii cuma günü 5 haftalık olduk sadece kese göründü bu hafta cuma çağırdı tam 6 haftalık olacağız inşallah kendini görürüz kalp atışını duyarız tüp bebek ile oldu kuzum daha önce de bir boş gebelik yaşadım tekrar aynı süreci yaşamaktan çok korkuyorum
Fik Sukriyeayzz hayırlısı kuzum sen ferah tut içini Allah’a dua et bol bol salavat getir karnını okşayarak dediğim gibi her hamilelik bir olmuyor kimisi daha geç duyuyor kalp atışını tez zamanda duymayı nasip etsin rabbim inşallah sen içini ferah tut ve Allah’tan iste 🫂💙