Kamer22 korkutmayin asla kendinizi etsiz olduğu sürece hiçbir sıkıntı olmaz yani ben haftada iki kere yiyorum çok şükür bebeğim sağlıklı ilerliyor doktor da bu sıkıntı olmayacağını söyledi kendinizi bu tarz şeylerle kısıtlamayin bence takıntı haline gelir bir süre sonra mesela biz dürüm şeklinde almıyorum yarım kilo alıyoruz yesilligi evde yıkayıp kendim lavasa hazırlıyorum temiz olsun diye temiz yikamiyorlar genelde ama alıp yediğim de çok oldu 33 haftaligim şuan mesela çok şükür bı sıkıntı yaşadım