Kamer22 Selam kizlar. 20+3teyim deli gibi canım çiğkofte istedi acısız ve etsiz yedim ama içimde bı kuşku da olmadı değil. Var mı benim gibi yiyip pişman olan ? Yada yediği zaman bir sorun çıkan ?
Kediperisi Valla ben son günlerde acı ve ekşi isteğimden dolayı çok çiğköfte yiyorum etsiz. Hiçbir şey olmadı olacağını da sanmıyorum. Baharattan mideniz yanabilir o kadar😅
Burnumageliyoduslkmsn Nerenin çiğköftesi olduğuna bağlı bişey olup olmayacağı Adıyaman çiğ Köftecisyse Adıyamanlı olur çocuk
Zeynepozcan Kamer22 şu saatte buraya niye yazıyorsunuz ki o zaman?? Demek ki cevap verenler oluyormuş dimi, postunuz cevapsız kalmamış
Kelebekcim Hatisss ben hamileliğim boyunca yedim bence içine yeşillik VS konuyor ya temiz yıkanıp yıkanmadığından korkuyor olabilir insan
Zeyneparsln Kamer22 Ben yedim dört beş kere biley olmaz etsiz yediysen. Etlisi yasak onun etde bakteri olduğu için. Mideni yakmıyorsa baharat sorun değil
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Zibilyon tane çiğ köfte postu var, forum arama kısmından bakmak çok zor olmasa gerek..
Kamer22 cahilelafanlatamazsinyorulmaa cevap vermeseydiniz o zaman. Bulamadım demekki. İnsanı birşey soracağınada pişman edersiniz. Sanki kendiniz hiç birşeyleri merak edip yazmadiniz. Ona kalırsa googlede de var. Biliyorsanız cevap yazarsınız bilmiyorsanız bence gerek yok boş muhabbete.
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Kamer22 Alın size çiğ köfte postu siz bulmak isteyin yeterki illa çıkar karşınıza 😌 bunlar sadece görünen bazı postlar..
Zeynepozcan Kamer22 😂 ya size mantıklı geliyor mu yiyip içip yapıp sonra sormak? Hadi bi sorun olur desek ne yapacaksınız acaba? Geçmiş olsun size