30 yaş üzerindeyiz, daha dün eşimle “çocuk için erken mi hareket ettik, daha doya doya gezip eğlenemedik” diye konuştuk. 4 senelik evliyiz. İyi cesaret ediyorsunuz ya, inşallah pişman olmazsınız. Herkesin hayat hikayesi farklı tabii ama ne bileyim, ben 18 yaşımda kendim çocuktum daha 😅